.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طاهایی/ نحوه خدمت رسانی ، معیار ارزشیابی مدیران

استاندار مازندران گفت: نحوه خدمت‌رساني مديران معيار ارزشيابي آنهاست

به گزارش روابط عمومي استانداري، سيد علي اكبر طاهايي، استاندار مازندران با حضور در برنامه گفتگوي ويژه خبري با اشاره به خدمات بي‌وقفه و شبانه‌روزي رييس جمهور و سفرهاي استاني ايشان، گفت: انتظار ما از مديران استاني اين است كه همانند مقام ارشد اجرايي كشور تمام وقت، براي خدمت‌گزاري آماده باشند و با اجرايي كردن مصوبات هر دو سفر هيات دولت به استان، سيماي مازندران را متحول سازند.

طاهايي گفت: احداث آزاد راه تهران شمال، چهاربانده كردن محور قائمشهر به فيروزكوه، بهسازي جاده هراز و اتمام پروژه‌هاي نيمه تمام از جمله دغدغه‌هاي مهم استان است كه بايد در يك پروسه زماني مشخص به اتمام برسد و با ايجاد تقاطع‌هاي غيرهم سطح گره كور شهرهاي استان باز شود.

وي خواستار سهيم شدن مازندراني‌ها در ساخت صنعت استان شد و گفت: مازندران متعلق به همه ايراني‌هاست لذا براي پيشرفت آن بايد سازوكار جذب سرمايه‌گذار و گردشگر فراهم شود.

استاندار تراكم كشت را از كارهاي محوري استان دانست و افزود: حدود دو هزار هكتار از زمين‌هاي مستعد شهرستان‌هاي جويبار، قائمشهر و كيالا به علت بارش فراوان غرق آب شده كه در آنها نه تنها برداشت دوم نداريم بلكه همان محصول اول نيز در حال ازبين رفتن است كه اين مسئله بايد ساماندهي شود.

وي افزود: يكپارچه‌سازي اراضي و استفاده علمي، بهينه و اقتصادي از اراضي خرد مستلزم اعمال سياست براي كشت مجدد است كه سرمايه‌گذاري آن در وسع كشاورزان و خرده مالكان نيست و بر اين اساس از رييس جمهور محترم تقاضا شده كه استان را در اين زمينه ياري كنند.

طاهائي به ديدار استانداران شمالي كشور با وزراي كشاورزي و بازرگاني اشاره كرد و گفت: در اين نشست در باره برنج، مركبات،چاي، جنگل، مرتع و آبخيزداري اين استان‌ها گفتگو خواهد شد و نتيجه آن از طريق رسانه‌ها به استحضار مردم عزيز استان خواهد رسيد.

وي با بيان اين مطلب كه همه اجزاي صنعت گردشگري بايد در يك نگاه سيستمي و بسته جامع ديده شود، ابراز داشت: در اين بسته باتوجه به نزديك بودن شهرهاي استان، مازندران به‌صورت كلان شهر ديده شود و محور هاي حمل و نقل ريلي، جاده‌اي، هوايي و دريايي، خدمات، بهداشت و درمان، امحاء بهداشتي زباله و پسماند، بين‌المللي شدن فرودگاه‌ها نيز در آن لحاظ گردد. در اين صورت است كه بحث اقتصاد گردشگري و يا گردشگري اقتصادي مطرح شده و مصداق پيدا مي‌كند.

استاندار زيرساخت‌هاي حمل و نقل را از مهمترين مولفه‌هاي گردشگري بيان كرد و افزود: از طريق حمل ونقل دريايي مي‌توان بين سه بندر استان اتصال ايجاد كرد كه كاهش بار ترافيكي شهرها را درپي خواهد داشت.

وي از مردم استان به خاطر مشكلات ترافيكي وطولاني شدن صف‌هاي CNG عذرخواهي كرد و تصريح نمود: اميدواريم با پيگيري مديران شركت گاز و پخش فرآورده‌هاي نفتي استان در وزارتخانه‌هاي مربوطه و احداث جايگاه‌هاي جديد مشكل مردم در اين زمينه مرتفع گردد. طاهايي خاطرنشان كرد: ميثاق ما با مديران و معيار ارزشيابي آنان روي نحوه خدمت‌رساني و ميزان سرعت‌شان در تحقق مصوبات سفر است بنابراين مديران در صورت كمبود اعتبار با ارتباط تنگاتنگ با وزارتخانه‌ها در رفع مشكلات مذكور اهتمام جدي داشته باشند.

وي به تعامل خوب مجمع نمايندگان استان در مجلس شوراي اسلامي اشاره كرد و گفت: باتوجه به انگيزه و دلبستگي نمايندگان براي سربلندي ديار و استان خود بايد تلاش گردد در تدوين برنامه پنجم توسعه، سرمايه‌گذاري زيرساختي در بخش كشاورزي لحاظ شود.

استاندار با بيان اين نكته كه موانع زيست محيطي احداث پالايشگاه برطرف شده و موضوع سرمايه‌گذار مطرح است، بيان كرد: باتوجه به وجود بنادر، سوآپ نفت يكي از امتيازهاي استان است كه مي‌تواند به افزايش درآمد استان كمك شاياني كند.

وي بر توجه به پروژه‌هاي نيمه تمام عمراني تاكيد كرد و گفت: ۲۵۰ ميليارد تومان اعتبار براي تكميل پروژه‌هاي نيمه كاره بدون درنظر گرفتن طرح‌هاي ملي، نياز است كه با اين اعتبار محدود استان نيازمند برنامه‌ريزي خردمندانه است و اهتمام ما در شوراي برنامه‌ريزي نيز اولويت‌دهي به اين پروژه‌هاست.

طاهائي در پايان وجود علماي گرانقدري همچون آيت‌ا.. طبرسي، نماينده ولي فقيه در استان و نمايندگان خبره مجلس خبرگان را فرصت مباركي براي استان دانست و يادآور شد: در راه تحقق اهداف توسعه‌اي استان به كمك و همفكري تمامي مردم فرهيخته، دانشگاهيان، فرهنگيان عالمان و نمايندگان مجلس شوراي اسلامي كه جزء سرمايه‌هاي اين استان محسوب مي‌شوند، نيازمنديم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.546 seconds.